Thursday 11 October 2012

Halfest

Assalamualaikum

Petang tadi lepas kerja aku terus pergi ke PWTC. Kat sana ada pameran Halfest. Lepas je aku register, aku terus masuk kat pintu gerbang dewan tu. Semangat betul nak masuk dalam tu sebab semua barang-barang dalam tu best-best belako and mejoriti peniaga kat situ semuanya Islam. So, secara automatik nya semua barang-barang dalam tu ditanggung and dipercayai HALAL hehehe... panjang pula aku ni membebel kan. Dah macam mak nenek pl.


Ekspo Halfest ni ekspo Halal terbesar di Malaysia. Tak silap aku, tadi aku ada tengok senarai peniaga produk halal yang ada dalam ekspo tu. Ada lebih kurang 198 company yang join ekspo Halfest ni. Memang banyak and penat juga lah berjalan dalam tu. Semua ada..... Dari barang basah sehinggalah barangan kesihatan. Bukan tu saja, ada jualan baju and tudung. Semua ada lah... Banyak juga aku beli tadi tapi lebih kepada barang dapur lah (barang makan) hehehe...kuat makan lah katakan tapi badan tak besaq-besaq juga.


Ekspo Halfest bermula dari 10hb-14hb Oktober. So untuk korang yang duduk jauh dari KL boleh datang time cuti. Bawa satu family jalan-jalan kat cini. Memang best and menarik lah. Murah lak tu. Contohnya pau kan, kalau beli kat luar rm12 (1 paket besar), beli kat Halfest ni rm8 ja. Murah kan?? Memang tak rugi datang cini. Time opening aku tak berapa sure. Rasanya jam 9 pagi tapi ekspo ni tutup jam 9.00 malam. Untuk last day pula tutup awal sikit, dalam jam 7 malam. Apa lagi mai lah cini ramai-ramai...heheheh :)


ni antara barang yang aku beli tadi


kopi radik-mai secawan...hehehe





Sorry picture kurang menarik sebab guna kamera hf ja. Baju pun tak tukaq lagi...Baru balik dari kerja. hihihi :)

No comments:

Post a Comment