Monday 9 July 2012

Hafizah Zaidon

                                                              Assalamualaikum


My name is Hafizah Zaidon. Aku 1st time tulis blog. Sebenarnya aku ni tak minat sangat menulis blog ni. Aku lebih suka baca blog orang. Disebabkan dorongan dari sorg sis ni (tq kak aisah), so aku mula tubuhkan blog aku sendiri. Ala...tulis kosong2 ja..hehe.... I'm 25 years and actually aku bukan lah penulis blog yang tegar..hanya suka2 je. Selain minat membaca blog2 orang, aku minat travel and kereta2 lama contohnya macam mini cooper lama tu...hehe... dan yang paling penting aku ni minat sangat dengan kamera. Apa orang kata "pantang tengok kamera lah" mesti nk pose je...hahaha..mcm syok sendiri.



                                                               with lovely mini cooper


Tadi aku ada cakap yang aku minat baca blog orang kan. Salah satu blogger faverote aku ni cik adik manis F A T I N  L I Y A N A. Korg semua mesti kenal gila-gila dengan girl comey ni kan?? Apa yang aku suka sangat baca blog gadis ni sebab dalam blog dia banyak cita pasal travel, makan dan fesyen. Tu semua minat aku. Tapi yang paling aku minat photografer and travel. Aku suka sangat bila dia cita pasal dia p Koria. Best siot...jeles gila aku baca cita dia p sana..hehe...aku memang nak sangat jejak kaki kat sana. 



                                                 ni pic dia masa p koria..comey kan :)

Ok lah, ni story untuk permulaan aku tulis blog. So, salam perkenalan untuk korg yg baru baca blog aku ni. :)  Adios....

2 comments: